Blogroll

Senarai Tajuk

Agama (500) Al-Quran (24) Amazing (284) Anak (50) Bahaya (59) Berita Dunia (1) Biskut Raya (68) Contest (1) Crazy (125) Doa (14) Download (74) E-Book (4) Fotografi (4) Garage Sale (3) Hiburan (317) Hidayah (26) Hot's (178) Ibadah (26) Info (662) Jahitan (7) Jawatan Kosong (2) Jimak (2) K-Pop (30) Kenderaan (148) Kesihatan (167) Kisah Benar (19) Kisah Sufi (47) Kitab (9) Lawak (93) Misteri (44) Most (67) Movie (85) Nabi Muhammad S.A.W (54) Ngeri (174) Novel (10) Pelancongan (2) Pelik (131) Pendidikan (405) Peraduan (1) Personal (165) Pertahanan (9) Rawatan Islam (6) Renungan (115) Resepi (359) Scarf / Shawl (8) Sejarah (38) Semasa (283) Sempoi (297) SEO (4) Seram (35) Sukan (222) Syiah (4) Teknologi (375) Tips (77) Top (10) Tudung (14) Tutorial (96) Ulama (54) Ustaz Azhar (35) Video (7) WallPaper (1) Yahudi (29)

Promosi Terbaru!!! Sila Klik Dibawah!!!

Wednesday, December 28, 2016

20 Gambar Selfie Yang Ekstreme. #19 Paling Mustahil

Selfie kini sudah menjadi trend. Namun, kegilaan ini kadang-kadang menjadi di luar batasan apabila ada yang selfie tak bertempat.
Untuk idea yang lebih menarik dan lebih awesome, anda bole lihat gambar-gambar di bawah. Alang-alang berselfie, biarlah mengagumkan. Bukannya membuatkan orang menyampah.
1. Ada berani?
2. Lepas senyum, nak jerit pun jerit la
3. Bole naik atas rupenye
4. Memang ada tingkap untuk selfie ke?
5. Cool
6. Tatau nak kesian ke tak
7. Hebat balancing dia
8. Ngilu je tengok kipas tu
9. Good timing member dia enter frame
10. Macam tak gerak ke kereta tu
11. Fuuuu
12. Rasanya lembu tu pun malu nak kejar
13. Fuuuu sekali lagi
14. Kini ada alasan untuk belajar surfing
15. Lain macam pulak dia punya payung terjun
16. Ini kalau kena sengat ni…
17. Macam mana la dia bole panjat atas tu
18. Legendary
19. Agak-agak Syeikh Muzaffar ada tangkap gambar selfie tak? Hehe
kredit : thevocket

1 comments:

sangat teruja

https://cukaipendapatan.wordpress.com/2016/12/29/dah-buka-fail-cukai-pendapatan/

Post a Comment

Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Terima kasih atas kunjungan..Semoga ada manfaat bersama..Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2016

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2016

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More