Blogroll

Senarai Tajuk

Agama (500) Al-Quran (24) Amazing (284) Anak (50) Bahaya (59) Berita Dunia (1) Biskut Raya (68) Contest (1) Crazy (125) Doa (14) Download (74) E-Book (4) Fotografi (4) Garage Sale (3) Hiburan (317) Hidayah (26) Hot's (178) Ibadah (26) Info (662) Jahitan (7) Jawatan Kosong (2) Jimak (2) K-Pop (30) Kenderaan (148) Kesihatan (167) Kisah Benar (19) Kisah Sufi (47) Kitab (9) Lawak (93) Misteri (44) Most (67) Movie (85) Nabi Muhammad S.A.W (54) Ngeri (174) Novel (10) Pelancongan (2) Pelik (131) Pendidikan (405) Peraduan (1) Personal (165) Pertahanan (9) Rawatan Islam (6) Renungan (115) Resepi (359) Scarf / Shawl (8) Sejarah (38) Semasa (283) Sempoi (297) SEO (4) Seram (35) Sukan (222) Syiah (4) Teknologi (375) Tips (77) Top (10) Tudung (14) Tutorial (96) Ulama (54) Ustaz Azhar (35) Video (7) WallPaper (1) Yahudi (29)

Promosi Terbaru!!! Sila Klik Dibawah!!!

Thursday, January 29, 2015

Joe Flizow Bawak Balik Janda Baeekkk!

Akhirnya siap juga video clip 'baek' - Joe Flizow, liriknya macam menarik juga





ei, wa ade cite
wooooooorld punya
#BAEK


style ku seratus
email ke DJ semua upload masuk serato
lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur
beli t-shirt Kartel, rak baju semua teratur
vato, loco ku gila dalam recording booth
kuning Timberland boots dan hijau warna kush,
merah warna hat, itu memang pasti Instagram gambar kami, kamu semua Paparazzi
Thank you


#BAEK
DJ kami baek
Grafitti artis baek
Breakers dan Mc's kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek
Bakal mertua baek
Jumpa janda baik bawak balik Janda Baik


Dia orang Pahang
Aku orang Johor
Dia tak biasa duduk belakang di atas motor
Kau hanya hidup sekali
Itu prinsip dan moto
YOLO
Dia ajakku tengok polo
Oh oh no


Aku tak biasa pergi pekan
Apa kata kita jumpa bila kerja dah setel dan
Aku nak pergi kedai nak beli Jordan
Dia nak pergi cuti dekat Amman, Jordan
Damn


#BAEK
DJ kami baek
Grafitti artis baek
Breakers dan Mc's kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek
Bakal mertua baek
Jumpa janda baik
Bawak balik Janda Baik


(kita budak baek kita semua budak baek)

Right

(kita budak baek kita kita budak baek)
Baek
(kita budak baek kita semua budak baek)
waddup Malaysia, Singapura, Indonesia, Brunei...


DJ kami baek
Grafitti artis baek
Breakers dan Mc's kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek
Bakal mertua baek
Jumpa janda baek
Bawak balik janda baek
Too Phat,

Malique wadup?
T-Bone wadup?
Kartello... Hello... Hello


#BAEK
Wa pakai ni lu pon nak pakai ni
ni ni ni ni
Kalau wa pakai tu lu pon nak pakai tu
tu tu tu tu tu

lu semua tiru ru ru ru ru
ahahaha

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Terima kasih atas kunjungan..Semoga ada manfaat bersama..Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2016

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2016

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More