Blogroll

Senarai Tajuk

Agama (504) Al-Quran (25) Amazing (287) Anak (54) Bahaya (59) Berita Dunia (1) Biskut Raya (68) Contest (1) Crazy (128) Doa (14) Download (74) E-Book (4) Fotografi (4) Garage Sale (3) Hiburan (317) Hidayah (24) Hot's (181) Ibadah (27) Info (677) Islam (499) Jahitan (7) Jawatan Kosong (2) Jimak (2) K-Pop (30) Kenderaan (156) Kesihatan (172) Kisah Benar (20) Kisah Sufi (47) Kitab (9) Lawak (94) Misteri (44) Most (68) Movie (85) Nabi Muhammad S.A.W (57) Ngeri (174) Novel (10) Pelancongan (4) Pelik (133) Pendidikan (414) Peraduan (1) Personal (166) Pertahanan (9) Rawatan Islam (6) Renungan (118) Resepi (403) Scarf / Shawl (8) Sejarah (38) Semasa (288) Sempoi (304) SEO (4) Seram (35) Sukan (223) Syiah (4) Teknologi (448) Tips (84) Top (10) Tudung (14) Tutorial (96) Ulama (66) Ustaz Azhar (35) Video (7) WallPaper (1)

Promosi Terbaru!!! Sila Klik Dibawah!!!

Sunday, January 15, 2012

Khairul Fahmi Fobia Dengan Blogger Beautifulnara

Khairul Fahmi begitu kecewa dengan setiap penulisan mengenainya di blog Beautifulnara sebuah laman gosip hiburan terkenal. Menurutnya, blog hiburan itu sanggup membuat fitnah terhadap dirinya sehinggakan timbul spekulasi buruk terhadap dirinya. Daripada isu putus tunang dengan Elia, kisah Shida Harmi, Apex minum arak dan tentang Dahlia Teck semua diceritakan dilaman berkenaan dan mempengaruhi peminat Apex sendiri.


“Saya kalau dengan blog-blog ni ‘allergic’ sikit…memang pantang dengar..contohnya kalau dengar bunyi nama Nara je, terus saya takde mood.

“Diorang tu pun tak pernah jumpa saya, tapi nak cerita pasal saya..mereka tu pernah jumpa saya ke?,” katanya merujuk kepada blog hiburan terkenal, Beautifulnara.com.

Menurut Apex, segala gambar dan kisah peribadinya yang tersebar dalam laman berkenaan telah menyebabkan kehidupan peribadi Apex terganggu.

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Terima kasih atas kunjungan..Semoga ada manfaat bersama..Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More