Blogroll

Senarai Tajuk

Agama (378) Al-Quran (22) Amazing (69) Anak (41) Bahaya (44) Contest (1) Crazy (94) Doa (14) Download (75) E-Book (4) Fotografi (3) Garage Sale (3) Hiburan (238) Hidayah (20) Hot's (143) Ibadah (14) Info (437) Jahitan (5) Jawatan Kosong (2) Jimak (2) K-Pop (31) Kenderaan (44) Kesihatan (109) Kisah Benar (17) Kisah Sufi (14) Kitab (8) Lawak (82) Misteri (25) Most (62) Movie (83) Nabi Muhammad S.A.W (41) Ngeri (151) Novel (7) Pelancongan (2) Pelik (106) Pendidikan (279) Peraduan (1) Personal (133) Pertahanan (7) Rawatan Islam (3) Renungan (87) Resepi (38) Scarf / Shawl (8) Sejarah (35) Semasa (224) Sempoi (218) SEO (4) Seram (27) Sukan (123) Syiah (3) Teknologi (60) Tips (36) Top (10) Tudung (8) Tutorial (78) Ulama (24) Ustaz Azhar (35) Video (7) WallPaper (1) Yahudi (20)
There was an error in this gadget

Promosi Terbaru!!! Sila Klik Dibawah!!!

Monday, January 23, 2012

Terbukti : Kamal Ashnawi Orang Terkaya Didunia Dari Malaysia

Kamal Ashnawi digelar orang paling kaya didunia dan paling menarik Kamal berasal dari Malaysia. Demi membuktikan dakwaan tersebut, dia telah menunjukkan penyata bank HSBC kepada pemberita sekaligus dia sepatutnya bergelar ‘trillionaire’ yang pertama didunia. Sebanyak RM20 Trillion telah tesimpan dalam Bank HSBC beliau.


Kamal adalah Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Sierra Petroleum (M) Sdn. Bhd. yang pernah mencadangkan projek kilang penapis minyak mentah di Kedah pada 2005. Menurut majalah Forbes, Carlos Slim dari Mexico merupakan manusia terkaya di dunia tahun lepas dengan anggaran kekayaannya mencecah RM224.7 bilion dan Pengasas Microsoft, Bill Gates menduduki tempat kedua dengan kekayaan berjumlah RM170 bilion.

Katanya, tiga projek yang bernilai trilion ringgit tersebut ialah projek pelancongan komersial di Kuala Perlis, taman tema berkonsepkan Pirates of The Carribean di Danga Bay, Johor Baharu, dan projek penempatan komersial di Kelantan.

Kamal berkata, segala urusan berkaitan tiga projek tersebut akan diserahkan kepada SAS Group iaitu sekumpulan pelajar alumni Sekolah Alam Shah yang merupakan bekas sekolah beliau sendiri. Sejak projek penapisan kilang minyak di Kedah itu tergendala, katanya, dia lebih banyak menghabiskan masa di luar negara bagi menguruskan perniagaan.

Menurutnya, beliau akan bermastautin di Hong Kong mulai Mac ini bersama keluarganya sebelum ke Indonesia beberapa tahun kemudian. Kamal memberitahu, kekayaan yang diperoleh berasal daripada warisan diraja menerusi akaun bagi Combined International Collateral of the Global Debt Facility yang dibuat keluarga diraja dunia pada 1875.

Incoming search terms:

  • kamal ashnawi (4)
  • malaysia terkaya dunia (1)
  • trillionaire pertama (1)

9 comments:

Cerita KA hampir sama dngan ramalan oleh JoyoBoyo, Ronggowarsito & Sabdo palon tentang Kemunculan Ratu Adil @ Satria Piningit @ Satria Pinandito Sisihan Wahyu.

Adakah Ini satu kebetulan??

“Ia dibesarkan di suatu tempat, tanah yang mempunyai sejarah besar Nusantara. Namun ketika remaja, ia berkelana ke arah barat dari tempat asalnya. Melakukan semua hal yang bisa melepaskan derita seseorang, tanpa mengharap pujian atau imbalan. Walaupun selama perjalanan itu, ia selalu di jegal oleh orang-orang yang iri terhadapnya.

Hingga akhirnya ia telah kembali ke tempat asalnya untuk menumbuhkembang kan budaya tempat ia dilahirkan. Mengasuh pemuda-pemuda yang datang kepadanya, mengajarkan hakikat kehidupan dan tetap menolong sesama tanpa pamrih apapun. Kepulangannya ini lah titik awal dari pelaksanaan tugas yang sesungguhnya. Membuka gerbang impian rakyat akan hidup yang adil sejahtera.”

salah satu petikan dari Ramalan Perjalanan Sosok @ tubuh Satria Piningit.

"Pemimpin tersebut akan mampu memimpin nusantara ini dengan baik, adil dan membawa kepada kesejahteraan rakyat, serta menjadikan nusantara sebagai “barometer dunia”
Antara bait joyoboyo yang terkenal. bait ke28
Jadi tidak mustahil Kerajaan nusantara dikembalikan semula, iaitu bermula di Indonesia. Kerana Indonesia dijangka akan menjadi kekuatan besar ekonomi dunia apabila pemerintahan "Ratu Adil" bermula.Dan saya yakin hal ini tidak seharusnya dirahsiakan lagi & saya juga yakin setiap presiden Indonesia pasti mengetahui akan Rahsia pemimpin yang bakal tiba ini.
Adakah nama yg dirahsiakan itu adalah RADEN MAS PRABHU GUSTI AGUNG KI ASMORO WIDJOYO ??

Inikah permulaan kebangkitan satu Bangsa dari timur seperti yang Disebut sebutkan??
Bangkitlah wahai Melayu yang ada, sudah tiba masanya kita berjuang demi bangsa kita.

Sedikit Info tentang Asset2 @ "Royal Asset" baca "The Green Hilton Agreement" iaitu antara Sukarno(sebagai pemegang amanah harta2@emas dari Indonesia) & F Kennedy.

Melayu itu bukan rupa, bukan kulit, bukan bahasa dan bukan orang,
Melayu Itu Alam, Dunia Pemikiran Ketuhanan.
Melayu Itu Budaya Yang Memerintah

Kemanakah arah tuju melayu kalau tidak kepada anak cucunya.kita orang melayu bangsa yang tidak mementingkan diri sendiri tetapi menilik jauh akan nasib keturunan kita.

Jangan kita lari dari teras ini kerana ianya satu perjuangan kesinambungan bangsa melayu dan erti kata melayu itu sendiri "TIDAK MELAYU HILANG DIDUNIA." Jangan ada melayu yang beralih kepada fahaman bangsa asing yang tak sama pendiriannya.

Melayu sudah lama mendominasi dunia dengan ketamadunannya walaupun segelintir yang akur akan fakta ini.Beribu tahun dahulu kita orang melayu adalah pencetus tamadun dan peradaban Kemanusiaan.

FITRAH MELAYU
Fitrah Melayu Fitrah Beraja

ADAT MELAYU
Adat Beraja

TUGAS MELAYU
Penegak kebenaran
(Dharma Suci Kebenaran Sejati)

PANCASILA MELAYU

*Kenal Dan Chinta Tuhan
*Taat Setia Kepada Raja
*Berkorban Demi Bangsa
*Berbakti Kepada Perthivi
*Berguna Kepada Nagara

Maka ini susila kita semua melayu di atas dunia walau dimana jua berada tetap tiada boleh derhaka atas janji sebagai manusia akur sekelian jiwa dan raga pada susila perlembagaan kita.


MULA CIPTA RUPA NYATA

Ayat disusun mejadi kata,
Jantung bergetar mencipta Benta,
Turun dan naik sekata nyawa,
Dari wujud menjadi nyata,
Inilah isyarat pembuka cerita,
Hikayat gurindam penuh seloka,
Menjadi warta sekelian warga,
Menjadi marga sekelian manusia,
Ini serat cipta yang Kasa,
Olahkan Ia menjadi Kersa,
Agar sifat arya mulia,
Melimpah sekelian anggota kita,
Barulah gerak kita bermakna.

SELAGI MELAYU NAMANYA KITA, BIAR HIDUP ADA BERGUNA, BARU MATI PENUH BERJASA.
HANYA MELAYU TAHU MELAYU, HANYA MELAYU RASA MELAYU, HANYA MELAYU JADI MELAYU.

Semoga orang melayu yang ada segera kembali menjadi MELAYU agar fitrahnya dapat dipulihkan dan dapat memulangkan amanahnya dan menjalankan tugasnya sebagai penegak Dharma Suci Kebenaran Sejati.

cerita mengenai KA yang mempunyai harta sebanyak 3/4 didunia ini memang tersangat hebat.
mengikut ramalan dari joyoboyo tentang Ratu Adil, juga sama seperti mengenai KA.
adakah yang dimaksudkan joyoboyo tentang Ratu Adil itu sebenarnya adalah KA ?
jika benar apa yang dimaksudkan joyoboyo tentang kedatangan Ratu Adil adalah KA sebenarnya,
sudah pasti KA adalah Maharaja Indonesia yang diceritakan tentang Ratu Adil oleh joyoboyo.

wahai Melayu yang ada, Raja kita sudah kembali, Raja yang satu. Raja kita hendak memuliakan kita.
marilah wahai Melayu yang ada bangkit lah semua. jangan Melayu tidak percaya.
kita sudah lama ada didunia. kita adalah bangsa yang pertama.

Fitrah Melayu Fitrah BeRaja, Adat Melayu Adat BeRaja, Pada Raja Melayu hendaklah kau taat.

Kejadian gempabumi memang ada kaitannya dengan kedatangan “Ratu Adil”.Kesemua kejadian adalah menjadi tanda bagi mereka yang berfikir.Bermula dengan Tsunami di Acheh kemudian diikuti dengan beberapa gempa di Indonesia dan persekitaran dan begitu juga dengan kejadian gempa yang besar di Acheh baru-baru ini, kejadian the “smiling moon” dan juga meletus gunung berapi di Iceland.Perlu diingatkan bahawa zaman sekarang, kuasanya “wang” yang merupakan kuasa dalam menyelesaikan kebanyakkan masalah kemiskinan di dunia.Jadi mengikut prediction dari kitab jawa “Joyo Boyo”, Ratu Adil akan datang dengan kewangan yang banyak yang dapat mengatasi semua masalah manusia di dunia di samping mengujudkan keadilan dan kebenaran dengan menyatukan keempat kitab iaitu Taurat, Zabur, Injil dan Quran. Dengan penyatuan ini hampir 90% rakyat dunia ini akan mendapatkan ISLAM yang sebenarnya.Sebab itu sekarang ini dari ekonomi global, barat sudah mengalami kemelesetan dan kesemuanya akan berpindah ke Timur(Nusantara atau apa yang di sebut sebagai”Sundaland” atau the Lost City(Kumarikandam).Pernah di sebut akan ujud suatu bangsa di sebelah timur yang akan memerintah dunia di akhir zaman.
Bilakah bermulanya the world financial system? Sebenarnya the world financial system bermula dengan jumlah emas(gold) yang banyak dari 125 javanese kings dan yang terakhir Raden Mas Ki Asmoro wijoyo.Dengan jumlah emas tersebut dan di ketuai oleh Maharaja Jepun Hirohito, maka bermulalah satu akaun yang bernama “International Combined Collateral Account” dan seterus nya dimanage oleh World Bank, U.S. federal Reserve, IMF dan seterusnya beberapa bank komersial yang besar seperti UBS, HSBC, CITIBANK dan seterusnya.Sebab itu Bung Sukarnaoe( sebagai trustee bagi raja-raja jawa) telah menandatangani perjanjian dengan Presiden John F kennedy utk pihak Amerika mengeluarkan wang untuk projek Apollo suatu ketika dulu.Bung Sukarnoe hanya sebagai trustee cuma dapat memperolehi 2.5% dari jumlah yang di keluarkan.Pemiliknya masih 125 raja-raja java dan ini merupakan kebenaran dan bukan mitos dan perjanjiannya Indonesia akan kembali kepada sistem monarki menjelang tahun 2012.Sekarang ini terdapat hampir 70 orang kerabat keraton’raja yang berada di Eropah dan Amerika Syarikat menunggu saat pembubaran republik sebab dengan pembubaran tersebut maka akan diperuntukaan sejumlah USD117Trillion untuk pembangunan seluruh Indonesia.Sebab itu walau apapun kejadian, seperti “bali Bombing”, kerajaan Amerika tidak berani mengenakan sebarang sekatan ekonomi ke atas Indonesia tidak seperti yang seringkali berlaku di negara-negara Arab. Infact, setiap Presiden Amerika yang baru akan melawat Indonesia seperti yang akan di lakukan oleh Barack Obama tidak lama lagi.
Persoalannya, siapakah ” Ratu Adil ” yang di nanti-nantikan selama ini? Persoalannya kenapa apabila setiap negara meminjam dari “Royal Assets” untuk mencetak wang, terpaksa membayar interests sejumalh 6% setahun ke dalam akaun “KAMAL ASHNAWI”.Persoalannya “KAMAL ASHNAWI” seorang berbangsa Melayu dan berpaspot Netherland pernah di kunjungi oleh Pak Gus Dur dan Sheikh Abdul Ghafur(Ketua Pesantren Indonesia) suatu masa dulu pada thaun 2008.Kebenaranya, “KAMAL ASHNAWI” ini merupakan pewaris terakhir bagi kesemua harta-harta ini dan menggunakan gelaran”RADEN MAS PRABHU GUSTI AGUNG KI ASMORO WIJOYO”.
Semua yang tertulis di atas merupakan kebenaran semata-mata, saudara-saudari yang di kasih boleh selidiki melalui rakan-rakan di dalam sistem perbankan, pak Kiai yang hebat dari ilmu hakikat dan makrifatnya dan juga ahli-ahli sejarah yang tahu tentang sistem perbankan dunia.
Mungkin tulisan saya ini berkisar kepada tanda gempa yang besar berskal 7.3 richter scale di Acheh bulan Mei baru-naru ini kerana di janka kerajaan beraja yang pertama yang akan bermula di tahun 2012 ialah Acheh(serambi Mekah) dan diikuti dengan jajahan-jajahan yang lain.
Wassalam

mmg ratu adil telah tiba..tapi malangnya bukan Kamal Ashnawi.. insyaallah tunggulah bulan 6 ni..bila yg nyata dan ghaib telah approve..raja agung akan ditabalkan..insyaallah...

maharaja lawak pun bole kalah...

IMF??? klu mcm tu ada kaitan dgn yahudi laknatullah la ye???tolak terus!!!!!

X payah nk Maharaja sangat la.....ingat Maha Kuasa yang menjadikan kita lagi bgus...orang indon x payah taksub dgn ramalan2 tu.....Khurafat.....tiada org yang boleh meramal masa hadapan melainkan Allah yang satu..

Saudara / Saudari bolehlah baca mengenai saya dan dokumen bank berkaitan di : http://lordkamalashnawi.blogspot.com/

Post a Comment

Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Terima kasih atas kunjungan..Semoga ada manfaat bersama..Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2014

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2014

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More