Blogroll

Senarai Tajuk

Agama (378) Al-Quran (22) Amazing (69) Anak (41) Bahaya (44) Contest (1) Crazy (98) Doa (14) Download (75) E-Book (4) Fotografi (3) Garage Sale (3) Hiburan (238) Hidayah (20) Hot's (144) Ibadah (15) Info (443) Jahitan (5) Jawatan Kosong (2) Jimak (2) K-Pop (31) Kenderaan (47) Kesihatan (109) Kisah Benar (17) Kisah Sufi (14) Kitab (8) Lawak (82) Misteri (25) Most (62) Movie (83) Nabi Muhammad S.A.W (41) Ngeri (156) Novel (7) Pelancongan (2) Pelik (108) Pendidikan (283) Peraduan (1) Personal (134) Pertahanan (7) Rawatan Islam (3) Renungan (87) Resepi (39) Scarf / Shawl (8) Sejarah (35) Semasa (232) Sempoi (221) SEO (4) Seram (27) Sukan (126) Syiah (3) Teknologi (60) Tips (38) Top (10) Tudung (8) Tutorial (78) Ulama (24) Ustaz Azhar (35) Video (7) WallPaper (1) Yahudi (20)
There was an error in this gadget

Promosi Terbaru!!! Sila Klik Dibawah!!!

Thursday, January 5, 2012

Cara Tangkap Tikus Berkesan Baik Punya!!!

Sebelum ni korang mesti tengok orang tangkap tikus guna perangkap besi tu kan,sekarang aku tunjuk cara tangkap tikus guna gam versi kejam aku.Kejam ke?Tet.....
Ok,alat-alat yang korang perlukan ialah:

Gam tikuih 450cen je

Dan rahsia kejayaan aku ialah....
Keropok Udang 30cen
Senang je guna gam ni,tapi korang kena hati-hatilah sebab kelikatannya memang tinggi wook..Macam mana aku tau?Sebab aku dah jadi mangsanya..Habis tangan aku melekat.Tengok gambar bawah ni,dah syok-syok buat bulatan,sekali lupa tak ada manual cara nak putuskan gam tu.Haha...
Melekat la pulak...
Haa....Siap pun..
Lepas dah siap,korang letaklah kat tempat strategik.Strategik tu tak bermaksud orang pun boleh kena k.Hanya tikuih saja...    
Shh...Korang jangan bising....
Okeyh,sikalang kita tunggu berapa ekor yang kena...Tungguuu~~~

P/S:Sapa dajal aku,aku dajal dia guna gam nih.Hehehehe......Ops...Emosi plak

3 comments:

hehe.. aku pakai tu untuk tangkap burung je..

try gak cmni...

hehhehehee

*gelak jahat*

Post a Comment

Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Terima kasih atas kunjungan..Semoga ada manfaat bersama..Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2014

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus 2014

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More